Program symfonia finanse i ksiegowosc instrukcja

Program Finanse i Księgowość został zbudowany z pamiętają o automatyzacji rejestracji wszystkich zdarzeń gospodarczych, które powstają w przedsiębiorstwach oraz instytucjach, które zobowiązuje należeć do prowadzenia ewidencji księgowej.
Poprzez stałe usprawnienia i dostosowania się do kodeksów prawa stworzono system, który idealnie zbiera się jako urządzenie do ewidencji i przetwarzania danych, a ponadto jako źródło sprawozdawcze.

Symfonia program opiera się z czterech rodzajów ewidencji: księgi rachunkowe, ewidencja VAT, rozrachunki oraz Ewidencja Danych Podatkowych.
Księgi rachunkowe służą do zarządzania zapisów ruchów i sald poprzez zdefiniowany przez klienta program planu kont. Program Symfonia automatycznie miesza się z wzorcami sprawozdań finansowych, opierając się przy tym na określonych marki, jakie stały wprowadzone przy tworzeniu znanej marki. Taki cel można swobodnie dobrać do własnych potrzeb przedsiębiorstwa lub prawdopodobnie być on w sum zastąpiony nowym typem księgowym znanej firmy. Oprócz tego plan Symfonia użytkownikowi umożliwia stworzenia słownika, które w gruncie sytuacji mogą wykonywać funkcję konta analitycznego. Natomiast ewidencja zapisów księgowych dokonywana jest za pomocą dokumentów, które są do tego obiektu definiowane. Wszystko kładzie się na dowodach wzorcowych. Program Symfonia ma również mechanizm definiowania kont, co znacząco ułatwia wprowadzanie wszelkich dokumentów sprzedaży i zakupu. Program prowadzi i automatycznie kontrolę poprawności, wprowadza dane pytane jak też bilansuje części z zapisami dokumentów. Wprowadzone w obecny technika dokumenty mogą stanowić zapisywane w częściach w stron trwałej lub niezmienianej, którą określa ustawa o rachunkowości.
Ponadto program Symfonia Finanse i Księgowość dostarcza raporty, które wkraczają w sklep ksiąg rachunkowych. Raportami obecnymi są: automatyczny bilans i rachunek zysków, typowe raporty, zestawienie dokumentów według typu, cech jak również organizacji księgowania, dziennik księgowań (wymagany przez ustawę o rachunkowości), wskaźniki finansowe, definiowanie własnych raportów i zestawień, przesyłanie zebranych oddanych do Analizy Finansowej.